Yagmur_92 yok demediler ama bir kaç yerde okumuştum sonuçta herkesinki rahmin belli yerlerine yapışık oluyor altta üstte yanda her yerde olabiliyor plesenta doğum başlayacağı zaman plesenta yerinden ayrılıyor tabi bu normal doğumda bizim sezeryan olacak sezeryanda da plesentanın yerinden ayrılması beklenmiyordur ben de bilmiyorum ama internetten bakınca ben de okumuştum rahim alınıyor fazla kan kaybından anne kaybedilebiliypr dalan diye ama doktor bişey demedi bana