Bulutlu Selamlar 💙 Bugün kontrolüm vardı ve doktor bebeğin eşinin rahim ağzını biraz kapattığını söyledi. Pek istediğimiz bi durum değil çok riskli dedi. Aramızda benim gibi olup da sonradan düzelen var mı?
CigdemB Bulutlu ilk gebeliğimde olmştu çok dikkat etmelisin dinlen.bence çok kalkmamaya çalış arabaya felan çok binme bebek büyüdkçe yukarı çıkıyor hakkınzda hyırlısı olsun
BMA Bulutlu ben calisiyorum ya banada assagida dedi korktum simdi dinlen arabaya bile binme demisler off bisi olmaz dimi ya 21+4 haftaligim 😔
BMA CigdemB bana doktoe hic bisi demedi devlettinpislil normalde ben ozele kadina gidiyorum bu erkekti pislik ya bisi olur mu 21+4 haftaligim enn iyisi kendi doktoruma gitmek
Bulutlu BMA inşallah olmaz canım. Stres yapmamak lazım. Ben çok araştırdım bugün %95 i ilerleyen haftalarda rahim büyüdükçe yukarı çıkıyormuş. İşin ağır değildir umarım
Haticemin BMA hamile insanlar 12 saat çalışmaz ki 9 saat çalışıyoz 1,5 yasal mola gösteriyolar rapor almadın mı
BMA Haticemin benim çalıştığım yer bize ait sayılır oyuzden hani yoksa rapor alırdım mesela ben haftada 3 4 gun çalışıyorum fazla degil
Haticemin BMA o zaman sıkıntı değil dinlenirsin zaren bende çalışıyorum market sektorunde bi sıkıntı olmaz inşallah
BMA Haticemin olmaz dimi ya bide kendi doktoruma degil devlete gittim simdi icimde kurt var insaAllah bu hafta gidicem korkuyorum anlamiyorlar bu devlet hastanesi berbat hic boyle bi devlet hastanesi görmedim inan hayvan yerine bile koymuyorlar
BMA Haticemin insaAllah canim ya bi bilgin varmi ya kanama oluyormus cok aşırı mi oluyor acaba hani oldugu zaman plesantadan olmuyorsa nasil anlocam doktor gecekten berbatti insan bi uyarir şöyle olursa korkma falan diye ya