MhysaTheGreat marsu kefire ben de bayılıyorum ya hem bebeğe de kilo aldırıyor diye bol bol içiyorum ama 😅
Zynp5338 MhysaTheGreat çay kaşığıyla karbonati ağzıma alıyorum bikac yudum suyla yutuyorum. Kolay oluyor öyle tadi kötü değil. Ancak bu şekilde rahatliyordum hergun karbonat içiyordum doğurdum da öyle rahatladım😅
Beybyi MhysaTheGreat 37. Haftadan bildiriyorum 36. Haftadan sonra daha kötü yanıyor arada oluyor ama kötü oluyor
cakethesel Parinas Benim üç gündür yeni başladı mide yanmam.Bebeğimin kafasıda aşağıda ama felaket yanıyor😔
Parinas cakethesel geçmiş olsun ☹️umarım uzun sürmez. Doktorunuza danışırsanız şurup ya da tablet yazıyorlar iyi geliyor