nurmltli61 Kızlar 33 haftalığım bebişimin popişi aşağıda doktor dönmezse sezaryan dedi bu durumu yaşayan var mııı döndü mü bebişleriniz🥰
Mavipatik nurmltli61 benimm bebiş 36.haftada döndüü doktor banada aynısını söylemiştii döner inşallahhh 🥲🫠🌸
MhysaTheGreat nurmltli61 bunun için egzersizler var bi deneyin isterseniz baş aşağı durma vs bir kaç böyle egzersiz dönmesini sağlayabiliyormuş son hafta son gün dönen bile var :)
Iskandinavgelini nurmltli61 37+3 te popo gelişi bebegimi normal dogum yaptim. 2019 yılında ilk gebeliğim di ustelik. Seseryan diye direten doktorları anlamiyorum. Gayet kolay stressiz sıkıntısız bir dogum sureci geçirmiştim. Makat gelişi normal dogum korkulacak bir durum değil. Sadece 1 veya 2 dikişle ( tam emin değilim) dogumu tamamladım. Korkma vücudumuz normal doguma gore yaratılmış zaten. Kolay doğumlar diliyorum sana. Saglikla al bebisini kucagina 🤲🧿
Zelihaa_07 Benim bebeğim dönmedi doktorun önerdiği baş aşağı durma hareketlerini falan da yaptım ama oğlumun doğma gününü seçtiği gün sancı çekerek sezeryan oldum dünya ya poposu ile gelmeyi tercih etti 😅
Gamze_gamze nurmltli61 Bunun en iyi örneği benimdir heralde. 9 aylıktım baş aşağı dönsün diye sildiğim camları, kaynattığım kışlık konserveleri, çömelip yer silmeleri ben bilirim. Çocuğun fırlaması lazımdı ama yine dönmedi 🥲
Gamze_gamze nurmltli61 onlar canı nasıl isterlerse öyle geliyor ama yine de gayret göstermek lazım döneneler de oluyor. Ben son ana kadar bekledim sezaryenden bir önceki akşam nişanım geldi bir umut dönmüştür belki dedim. Sabah ameliyat öncesi son kez baktı doktor dönmemişti ondan sonra ameliyata aldı 😅
Gamzecebecii nurmltli61 37+5 im 27. Haftadan beri bu durumda makat gelişi yani dönmüyor 9 gün sonra sezeryanım var 🤣🤣benim kızçem inat yerleşmiş aynı babası kılıklı 🤣🤣🤣🤣
nurmltli61 Gamzecebecii benimde oğlum olucak ahahhaah bende babası kılıklı diyorum 🤣rahat heralde durduğu yer ayrılmıyo ordan🤣sezaryan gününüzü ne zaman aldınız acaba? Bana dönmezse eğer sezaryan dedi ama net bişey de söylemedi doktor
nurmltli61 Gamze_gamze nişan gelince hemen hastaneye gitmek lazım mı? Yoksa suyumun gelmesini mi beklemeliyim ?
Gamzecebecii nurmltli61 🤣🤣37+1 de kontrolüm vardı devlet hastanesinde oradaki doktor 19 una verdi tam 39 da alalım dedi 38+1 de yine kontrolüm var perşembe günü o zamanda saat vereceğini söyledi ben bile beklemiyordum doktorum artık yerleşmiş dönmez dedi kilosu da var keyifçi gibi takılıyor bir ayağı bir yerde diğeri bir yerde 🤣🤣inatçı olunca babası kılıklı diyorum djdjdj bizde o kadar inat yok bence 🤣🤣🤣