Fey04 canım bende kocaelideyim benimde şuan 4+4 devlette bakılıp keseyi gördükten sonra eray çalışkanda muayeneye başlıcam alanında uzman bir doktor şuan zaten folik asit ve aspirin kullanıyorum keseden sonrada büyük ihtimalle oksapar iğneye başlıcam 2 düşük 2 kimyasalım oldu inşallah nasip olur hepimize bizimle kalır bebeklerimiz🤲🏻