Hdyhdy herkesin içi geçiyor uyukluyor 🫠 benim bu duruma tek çözümüm bebekle aynı hizada yatıp o şekilde emzirmek oldu, yastık felan kullanmadım dümdüz aynı onun gibi yattım, kafamı koluma koydum, bi sıkıntıda yaşamadık çok şükür 4 aylık olacak 😄 sonrasındada uykusu vs daha iyi oluyor, gece uykuları bölünmesin düzenli olsun diyede süt sağıyorum biberonuyla veriyorum, hemen içip uyuyor, ilerleyen aylarda böylede yapabilirsiniz