Sude_08 Kızlar testte silik çıktı beta verdim regl 3 gün gecikti. Beta 7.01 çıktı sizce gebelik varmıdır erken olduğu için mi böyle çıktı
Sevilesi Sude_08 5 ve üzeri hamilelik sayılıyor diye biliyorum. 2 gün-de 1 beta 2 katı artmalı diye biliyorum. Geç döllenme olabilir adetiniz geciktiyse 2 Gün de 1 kan verin sağlık ocağına isterseniz
ddefnos Sude_08 değerine göre hamilelik var ama sağlıklı olup olmadığını artış var mı diye baktirman lazım inşallah hamilesindir ve sagliklidir 🧡🙏
Sude_08 Sevilesi evet canım 3 gün gecikme var ay inşallah vardır ya regl gecikmesi devam ederse tekrar kan vereyim bari
Sevilesi Sude_08 InsaAllah sağlıklı bir gebeliktir.🌸 ilk hayırlı olsun benden gelsin rabbim saglicakla kucağına almayı nasip etsin💫