dika Teşekkür ederim. 17. Hafta bugün bitiyor ama ultrasonda 1 haftalık geriliğimiz var.
Zihinsel vs.. bir şey olmadığı sürece gelişim geriliği doğumdan sonra çok kolay bir şekilde telafi ediliyor. O konuda bir korkum yok. Ben zaten gelişim testörüyüm.
Sadece şimdiden kemiklerinin 1 hafta geride olması beni endişelendiriyor. Ben 3 aya yakın yemek de yiyemedim doğru düzgün. Beslenmem kötü olduğu için de olabilir.
Çok teşekkür ederim. Eğer bir sorum olursa soracağım mutlaka. 😊🙏🏻🌷