bgndgd Reglime 6 gün var test yaptım bi kırmızılık var bana mı öyle geliyor yoksa test mi bozuk hiç anlamıyorum yardımcı olabilir misiniz 
bgndgd Labari kuruma çizgisi değil çok geride kuruma çizgisi sanırım ama bilemedim sabah bi daha yapmalı mıyım bozuk test değildir inşallah
melikedelibas @bgndgd Bence sabah ilk idrarla tekrarla canim adet oncesi aksam idrariyla tam net sonuc cikmiyor adet gecmis olsa fark etmiyorda gunune daha var sabah ilk idrar en iyisi idrarda hcg hormonu daha birikir
Cicekbahcesi12 bgndgd bi kirmizilik var ama cizgi seklinde degil de daginik bi sekilde gorunuyor testin markasi mey canim artimed yanlis sonuç veriyor diyolar eger oysa baska test alip aabah ilk idrarla deneyebilirsin insallah hayirli guzel haberlerle gelirsin😍