Tazeannecimm Kızlar geçiyo diyin nolur bu saat oldu alev alev yanıyo gaviscon kar etmiyo bulantı cabası helpppppp
seyma0661 Tazeannecimm doğurmayla anca geçecek heralde 😂 38+6dayım hala yanıyor özellikle geceleri yatınca. Rennie ile yapışık yaşıyoruz
Mavipatik Tazeannecimm Gaviscon falanda dahil ne denersem deneyim sadece 10,15 dk ferahlatıp sonra tekrar aynı yanma devam ediyor maalesef hiicbir çözüm bulamadım… Doğurmaktan başka çarem kalmadı çok kötüyüm ahwhjdwj
Tazeannecimm seyma0661 Mavipatik maalesef aynı durumdayız bişi sorcam karnınız indi mi aşağı sizin ondan mı bu kadar ağır yanma yada inince azalır mı
Tazeannecimm tugces87 benim 16. Haftadan beri var prilam kullandım sürekli içmediğim gün berbat geçiyo kusuyorum halsiz düşüyorum hiç gerilemedi en son işte elimde kalmadı bu haftaki kontrolümde istedim artık içme dedi doktor zaten doğurcan biraz dayan dedi 🤣
Tazeannecimm seyma0661 beni gören diyo ki bu bebek aşağı ineceğine daha yukarı çıkmış diyo kaşık tarafım bomboş o kadar yukarda ki mide akciğer diye bir şey kalmadı