Iydrnjg evet iyiki eşimle evlenmişim 4.yılımızı dolduracağız mayısta. Başımdan bi evlilik daha geçti onunda. Ne istediğimizi bilerek evlendik. Toksik ilişkilerden çıktık. Yıprandık ama sağlıklı bağlandık. Şunun bilincindeyim ben mükemmel değilim eşimdende mükemmellik beklemiyorum. Hayat acısıyla tatlısı ile güzel. Ve en önemli şey tartışmalarımız uzamaz bizim. 1 saat sonra kim hatalı ise özür dilemeyi bilir ve o hatayı tekrarlamamaya çalışır 🙏🏻