Kızlar şimdi 6+4 deyiz benim ara ara ağrılarım oluyor kistimde var oda ağrı yapıyor ama o sağ tarafta ağrısıda sağ tarafta oluyor sol kasığım ağrıdığında eşim karnıma kafasını koyup bebişle konuşuyor ve ağrım azalıyor sizce psikolojik mi yani bilmiyorum çok erken haftalardayız ama öyle merak ettim