Arzu1954 Bugün regl 9. Gunundeyim regln 3. Gününden itibaren femara kullandım dün daha silikti sizce yumurtlama yakın mı ? Yada yumurtluyormuyum
Cicekbahcesi12 Arzu1954 daha yumurta yakin degil canim biraz daha koyu olmasi lazim yumurtlaman icinde iki cizginin esit kirmizi yada T cizgisinin daha kirmizi olması gerekiyor, insallah hayirli mujdeli haberlerle gelirsin😍