Drusnm2 canım bu çok normal bir his ama emin ol değişiyor doğunca, ilk çocuğun bebek gelince gözüne daha bir büyük görünecek, bazen yeri gelecek ufaklığa düşeceksin gözün büyüğü görmeyecek, kalbimz o kadar büyük ki ikisini de ayrı seviyorsun hiç düşündüğün gibi olmuyor telaş yapma 🙂