iremmakk Kızlar 31+1 deyim. Gün içinde ev işleri yemek vs derken sürekli hareket halindeyim ve hiç ağrım olmuyor 😄 ama oturduğum anda sırtıma öyle bi ağrı, acı giriyor ki evin içinde dolaşıyorum acıdan asla duramıyorum. Sizde de aynı sıkıntı var mı nasıl idare ediyorsunuz
Imasleeper iremmakk ayakta kaldıkça tansiyonum düşmeye başladı benim 22+1 deyim yorulduğumu ayaktayken anlamıyorum bende sizin gibi ama oturup yatınca bir daha doğrulamıyorumm
edacnr96 28.haftamdayım. Bende iş yaparken ne yorulduğumu anlıyorum ne ağrım oluyor ama bir uzanayım diyorum kalkarken iki büklümüm resmen 😂 belime 3 yastıkla öylece uzanıyorum saatlerce, her seferinde yormıycam kendimi desemde işe dalınca anlamıyorum maalesef.
BuseUnyy 19.haftamdayım belim ve sağ kalçam çok ağrıyor oturuyorum kalkarken iki büklüm kalkıyorum sanki kemikler birbirinden ayrılıyor öyle bi ağrı
iremmakk Bitmisiz hepimiz valla allah yardımcımız olsun 😁😁 dinlenince geçmesi lazım normalde ama dinlenip yattıkça daha çok ağrıyor anlamadım
dilsinati 10 kilo aldım 26. Haftam. Bel çukurum, kuyruk sokumum, sırtım sağ bacağım sürekli ağrıyor. Oturamıyorum, yatamıyorum. Sabah uyandığımda tutulmuş gibiyim.
feynnur dilsinati ben de 26. Haftadayım 3 kilo aldım. Ağrılarım aynı şekilde bel ağrısı, kuyruk sokumunda ağrı arada karın ağrısı arada göğüs ağrısı. 1 ay magnezyum kullandım sonra doktor ağrıların oluyo mu dedi yok dedim bıraktırdı. Heralde bırakınca ağrıları hissetmeye başladım. Bir dahaki kontrolde söyleyeceğim ama 28 haftada gelmemi söyledi o zamana kadar dayanabilirsem 28 de söyleyeceğim. Bu arada haftamız aynı doğum da 10 hazirana denk geliyor yani doğum değil de 40 haftanın dolması, sizin postunuzda yazdığınızla farkettim bayrama denk geldiğini 🫢 erken gelme ihtimalleri de var tabi .