Eğer kaşıntı yanma veya ağrı yoksa korkulacak bir şey değil benim de hep geliyor o haftalarda daha da yoğun gelmisti doktorum normal eğer o belirtiler yoksa dedi ben de burada duyunca devlete gidip test yaptırdım normal çıktı çok şükür degerler. Hala sarı yeşil şeffaf gelir üşütmemeye çalış