Kızlar iki senedir tayin işini dilekçe verip erteliyoruz deprem gebelik doğum derken bu sene kesin gideriz gidelim artık dedik ama görev süreleri değişmiş normalde Şubat’ta tercih yapıyorduk hala
bizim şu an bulundugumuz şehir 10 sene olmuş 6senedir burdayiz normalde 4seneydi olduğumuz şehir iki senedir ipkayla 6yildir burdayiz zaten şimdi bize vuruyor mu bu 10 yıl yoksa yeniler için mi geçerli bu anlamadim