bulutsm Haftama girdim kızlar ama son 1 haftadır yatarken olan mide ağrım var hep gaz mıdır niye midem ağrır bilmiyorum ama çok rahatsız ediyor malesef Gaviscon da içiyorum asla fayda etmiyor, 6 dan sonra yemek de yemiyorum o da fark etmiyor Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan varmı yazın lütfen rahatça uyumak istiyorum 🙁
ikiz_annesi1 bulutsm bende 20. Haftadayim canım aşırı derecede yanma var midem ve yemek borumda yaklaşık 2 haftadir böyle ballı yoğurt yiyorum yada ılik süt falan pek fayda etmese dd 2 saat uyku uyutuyo🙄😒