Mihra27 Merhabalar Şırnak devlet hastanesinde normal doğum yapan var mı . hastayı tek başına bir odaya koyup sancılarını o odada çekiyormus diye duydum acaba böyle bir şey var mı ?en azından bir refakatçi olsaydı tesellinederdi masaj yapardi
gulsahtym23 Mihra27 merhaba benim sezeryan konuyla alakalı pek bir bilgim yok ama sancı odasına eş veya akraba girebiliyor diye biliyorum Şırnak’ta
Bebbekkk Mihra27 ben 2 sene önce orda doğum yaptım çok berbat gerçekten. Normalden sezeryana döndü doğumum beni mahfettiler. O zaman refakatçi yasaktı şuan nasıl bilmiyorum ama orayı hiç tavsiye etmiyorum
Fat_maa zeynepcmaa1 klinikler yapiyor ama dogumu devlette dusunuyorsanz devletteki doktorlar raporlu bir sekilde istedikleri icin mardine batmana yonlendiriyorlar