aysenurx ahh aynı durumdan muzdaribim. Bende 2 Nisan’da sezeryan olacağım kızım 3 yaş 2 aylık ve son 2 aydır benimle uyuyor herseyini benimle yapıyor . Daha önce de hiç birine bırakıp bir yere gitmedim yada ne bileyim 10 dk bile benden ayrı kalmadı markete vs her yerde benimle . Babası ile kalacak ama nasıl uyuyacak ne yapacak çok merak ediyorum aklım onda kalacak ama başka çare de yok doğumu değil kızımı dusunuyorum sürekli