LaydQueen01 yani olabilir, çok kilo almadıysanız karnınızın çıkması sorun değil bence. Ben de başlarda hızlıca aldım, sigarayı da bırakmıştım belki ondan oldu. Dediğim gibi çok da zayıftım. Sizin de böyle şeyler etkili olabilir. Önemli olan sonra abartmamak :) benim kilo artışım sonra dengeyi buldu, endişelenmeyin diye kendimi anlattım. Siz faydalı şeyler yemeye devam edin bebiş için