Newwel evet adetim 2 gün geçince artımedin erken gebelik testini kullandım anında 2 çizgi çıktı silik falanda değil gayet kırmızıydı bende çok güvenemediğim için ertesi gün kan verdim beta 1368 çıktı 2 gün sonra tekrar kan verdim beta 4453 e yükselmiş sonuç hamileyim çok şükür ben bir sıkıntı yaşamadım testte ama silik çizgi çıkarsa genelde yalancı pozitif diyorlar bende gayet net belirgin çizgi çıktı bilmiyorum testlerde şans işi bence darısı size olsun inşallah 🤍