yagmurikraa 26 haftalık hamileyim doktor bacak boyunun 2 hafta geriden geldiğini söyledi başına gelen var mı?ilerleyen haftalarda bu düzelir mi?
Habibetrkz yagmurikraa banada 1 hafta geriden dediler aynı zamanda böbreklerde de genişleme varmış inşallah bir şey çıkmaz Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bende burda bekliyim
Gulperi8 yagmurikraa bana 4 haftadan demişlerdi burdan birisi de süt içmemi önermişti günde 2 bardak süt içiyordum 38 olduk şuan bacak boyu haftasıyla uyumlu çıkıyor çok şükür
Ates06 @yagmurikraa bi tanıdığımın doğuma kadar hep öyle söylediler kontrollerde ama doğduğunda gayet normaldi içini ferah tut bazen ultrason makinesinden öyle olabiliyor sanırım.
Mrvmrv78 yagmurikraa benimde 1 hafta geriden geliyor ama doktor hiç söylemedi ben verdiği ultrason kağıtlarını internete atarak baktım bence genetikte önemli benim boyum da çok uzun değil mesela