minisinannesiiii ben Kuran Kursu Öğreticisi yim. Kayıt hep yapılır ama Ocaktan sonra 4. Yaşını dolduruyorsa sistem almaz. Bu yıl eylülden önce hangi kursa istiyorsunuz gidip kayıt için görüşürsünüz. O zamana kadar çocuk da daha büyüyecektir zaten. 4 yaş bence de biraz erken bence 5 ve 6 yaş Kuran Kursu için daha iyi ve verimli geçiyor. Onun dışında kesinlikle özel bir şey varsa böyle yerlere göndermeden önce çocuk gelişimine götürün. Konuşma geriliği veya genel gelişimsel bir gerilik varsa böyle durumların çözüm yeri okul olmuyor. Okullar paylaşma, değerleri öğrenme, sosyalleşme gibi durumlar için faydalı oluyor..