Gnc-ksk
Sancı önce hafif hafif adet sancısı gibi gelir, ama ondan sonrasını asla tarif edemem çünkü gerçekten tarifi yok.
Şöyle de bi şey var kiminin beli ağrır, sırtı ağrır veya durduk yere ishal olur bi bakarsın sancısı çıkmış. Herkeste farklılık gösterebilir. Ama özellikle o doğum anındaki sancıyı soruyosan hiçbir şeye benzemiyor 😑