Busramnida Benim 140 günüm tamamlandı.. Geriye kaldı son 140 gün..🥰🩷 Zaman öyle de böyle de geçiyor çok şükür🌸 Bebeğinize kavuşmaya son kaç gününüz kaldı? 🥹
DENIZ_55 Busramnida benimde son 38 günüm kaldı sezeryan olacam bide bayramdan önce dogumum olacak nasipse ama.gunu belli değil biraz heycan endise var 🥹🥹
Busramnida Aysemmmcuk daha dün gibi bende 200 lü rakamlardaydım gerçekten zaman geçiyor 🥰 sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🌸
KumpirsMom Busramnida ay hepimizin inşallah 🥹🤲🏻 bizde pozitif doğum postlarımızı atacağımız zamana ışınlanırız biran önce 🤲🏻🥹🫶🏻
MinikBrokoli Uygulama 130 gün diyor da 😂 tahminen 105 gün 😇 37-38 de sezeryan minnak poncik bedenim 2 hafta erken doğurur diye düşünüyorum