dilsinati Benim ilk gebeliğim henüz doğum şuan benimde 15 Haziran gözüküyor ama doğumu hiç konuşmadık normal düşündüğüm için ne zaman geleceği belli olmaz umarım bayrama denk gelmez o zaman doktorlar izinde oluyor nöbetçi doktorda kim olur bilmiyorum kendi doktorumdan başkasında doğurmak istemem de zaten umarım istediğimiz gibi olur ikimizin doğumu da 🥲