Kubra0606 Bu haftalarda nasıl ve ne sıklıkla hissediyordunuz acaba. Bazen sürekli hissederken bazen çok çok az hissediyorum bu durum beni endişelendiriyor. Birde plasentam öndeymiş doktorum da sert hareketleri geç hissedebilirsin dedi. Sizde nasıl durumlar
Sabahat17 Kubra0606 Benimde 1 yaşında bebeğim var bu aralar bana çok düşkün sürekli kucak istiyor bende bazen hissederken bazen hissedemiyorum acaba kucagimdaki bebekten dolayı mı diye düşünüyordum
miniminibebek Kubra0606 ben ⅔ günde bir hissediyorum ama kuvvetli tekmeler 🙊küçük kıpırdanmalar nasıl oluyor hiç bilmiyorum 20+1 olduk bugün 🌸
Kubra0606 Sabahat17 bende dinlediğim zamanlarda his oluyor çoğunlukla belki siz dinlenme pozisyonunda olamadığınız içinde hissedemiyorsunuzdur sürekli. Benim galiba plasenta önde olduğu için
Kubis_34 Doktorum 28. Haftaya kadar bir hissedip bir hissetmemen normal demişti 28 den sonra rutin oluşturur dedi. Bende aynı durumdayım şuan 22+5teyim hareketler biraz daha net ama sürekli değil.
Kubis_34 Kubra0606 akşamları dinlenirken hissediyorum daha çok. Bazen kıpırdanma gibi bazen daha güçlü hareketler hissediyorum ama güçlü hissettiğim nadir diyebilirim daha çok kıpırdanma gibi
Kubra0606 miniminibebek kuvvetli tekme hiç olmadı galiba genelde kıpırdanma şeklinde minik dokunuşlar
Datlum Genelde yatarken hareketleniyor ama öyle güçlü değil pıt pit vuruyor bide sanki bir yerde toplanıyor anlıyorsun az çok 24 den sonra daha net hissedilir mis az daha dayanalim ☺️
Kubra0606 Datlum evet bazen bi yer sertleşiyor hissetmemek mümkün değil onu, pozisyon mu değiştiriyor neden oluyor acaba o
miniminibebek Kubra0606 bende hiç anlamıyorum kıpırdanmayı ya 🥹gaz sancısı mı,sürekli olan ağrı mı ,oğluşumun hareketleri mi ayırt edemiyorum
Datlum Kubra0606 bıdıkların yerleri bol dönüyorlar takla atiyorlar her şey oluyor 😄 ilk oğlum son haftalarda ayaklarını falan görüyorduk dışardan bakınca öyle diriyordu 😄 son haftalar çok zorlu geçiyor tadını çıkaralım
Kubra0606 Datlum haklısın canım ilk değilse sen biliyosundur o zaman bu tatlı kıpırdanmalar ne zamana kadar oluyor ne zamandan sonra sert tekmeler yerini alıyor☺️
Kubra0606 miniminibebek normalde böyle bi his hiç yaşamamıştım gaz sancısından ayırt edilebilir bi şey bence içinizde bi şey minik minik geziniyor gibi can yakan değil aksine gıdıklayıcı bir his bence