Ozgeee22 Ecem_P İkili ve dörtlü tarama testine göre aslında baya iyi çünkü %99 doğruluk payı var ve cinsiyette yanılma olmuyor ama fiyatlar herkesin ödeyebileceği düzeyde değil ne yazık ki.. Keşke imkan olsa bizler de yaptırabilsek