Anonimmmmmmmmmmmmmmm Idrar yolu enfeksiyonu ve bakteri için doktor 1000 mg klamoks verdi ama benim içim hiç rahat değil. Hamileliginde kullanan var mı?
oykuknc Anonimmmmmmmmmmmmmmm ben 23.haftada 20’lik diş iltihabından dolayı kullandım kendi doktorum önerdi. Hatta antibiyotik sorduğumda direkt onu tavsiye etti. Çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Şu an 31.haftadayım
aydinecemm Anonimmmmmmmmmmmmmmm maalesef ben de istemeye istemeye kullanıyorum 39 haftalığım çok ağır grip geçiriyorum doktorum mecbur kullanacaksın yoksa geçmez dedi bugün 3. Günüm hala öksürüğüm tam anlamıyla geçmedi boğazım biraz daha yumuşadı
boncukbiranne Ben kulak enfeksiyonu için kullandım 5 gün malesef cnkü geçmiyordu bebeğe de zararı var enfeksiyonun bana bunun zararı olmaz demişlerdi ama yine başka bir doktora daha danışın istersenz
Anonimmmmmmmmmmmmmmm boncukbiranne bananacil doktoru verdi kendi doktoruma çok zor ulaştım kullanabilirsin dedi ama emin olamadım. Kaçıncı haftada kullanmistiniz
denizlidenayse Ağır grip olmuştum. Ne denediysem geçmemişti. Çok fazla öksürüğüm vardı artık öksürmekten bebeğe bişi olcak diye korkuyordum o derece. Kullanmak zorunda kaldım 5 gün. Şuan için hamilelikte bi sıkıntı yaşamadık. Yaşamayızda inşallah.
Anonimmmmmmmmmmmmmmm denizlidenayse inşallah yaşamazsınız bir sorun. Kac haftalik hamileydiniz kullandiginizda
denizlidenayse Anonimmmmmmmmmmmmmmm gebelerde güvenle kullanılan bi antibiyotik diye biliyorum. Açıkçası enfeksiyon daha riski diye kullandım ben
boncukbiranne Anonimmmmmmmmmmmmmmm banada acil verdi hatta ben kendi doktoruma da sordum kullandık 22+3 tüm kullandığında daha yeni bitti yani şuan 23+3m
Anonimmmmmmmmmmmmmmm De25 ben de çok tereddutluyum kullanmakta ne yapacağımı bilemedim. İdrarda bakteri 500 lere cikmis ve idrar yolu enfeksiyonu cikmis. Ayrıca crp de 8 olmus. İdrardan sonra kan geldi o şekilde farkedildi. Ne yapacağımı bilmiyorum
De25 Anonimmmmmmmmmmmmmmm hmm yani kadın doğum doktoru kullan dediyse kullanda ben yine de bilemedim enfeksiyon da çok çıkmış bayaa
ipekveatlas cok ağır bi antibiyotik falan değil nereden cıkıyo bunlar bilmiyorum penisilin grubundan ben eczacıyım kullanabilirsin. kendimde kullandım mecbur sinüzit oldum bi iki hafta önce şu an 8 haftalık hamileyim gerekirse yine kullanırım
Anonimmmmmmmmmmmmmmm ipekveatlas Allah razı olsun. Biraz önce ilk defa kullandım ama ağlayarak kullandım içim hiç rahat degildi. 36 haftslik hamileyim bebeğime zararı olmaz değil mi
ipekveatlas Anonimmmmmmmmmmmmmmm hayııırrrr olmaz vallahi billahi yemin ederim olmaz (eğer penisilin alerjin yoksa)
Anonimmmmmmmmmmmmmmm ipekveatlas o kadar içimi rahstlattiniz ki ve o kadar dua ettim ki size şu an . Çok teşekkür ederim inşallah iyilesirim hemen
Kubra_811 Bemde 10 haftalıkken ağır grip oldum doktor yazdo mecbur içtim öyle atlatmıştım çoğu kişi kullanıyo canım napalım