___Ebruli___ çok bilmiyorum ama benim yaşım 28 falandı ilk gebeligimde doktorum yaşına göre fazla dedi benden bi uzman doktora gitmemi istedi sürekli öteledim öteledim her hafta sordu aradı sordu lütfen lütfen git dedi en son gittim sonuö hiçbir şey yok bebegim saglıklı 🥲 2 yaşına giriyor
Bu arada 2li de yğksek çıkmıştı 4lü taramaya yönlendirdi 3lü
Yü hiç tavsiye etmemişti gerek yok dedi