La_sumom Bu her yerde doğal olan normal doğum yazısı baskısından şikayetçi olan tek ben miyim? Normal doğum yapamayanlara bu baskıdan aşırı rahatsızlık duyuyorum
marsu La_sumom ben de sinir oluyorum, gercekten neden baska insanlara bu kadar karisiyolar anlamak guc. isteyen suda dogursun, isteyen sezaryen olsun, isteyen vajinal dogursun.
Elif_h46 Berooo123 şu an da bana da o baskı yapılıyor ve istemiyorum bende tabi o yüzden dinlemiyorum pek kimseyi kulak vermiyorum ilk gebeliğim sezeryan olarak planlıyoruz doktorum ile doktorum da gayet anlayışlı davranıyor bu konuda bana Allah’tan ki 😅
La_sumom Berooo123 normal doğum baskısından 9 saat suni sancı çektim ve açılmam 2 cm’den yukarı çıkmadı sezaryene alındım bu baskıyı anlamıyorum cidden
La_sumom marsu kesinlikle öyle isteğiyle sezaryen olmayan sağlık sebebiyle alınan annelere yazıl günah gerçekten sağlık bakanlığı dahil bu baskı bana pes dedirtiyor
marsu La_sumom ben kendi istegimle sezaryen istedim, ikisinin de riskleri anlatildi kendime uygun olani sectim neden zorunluluk olsun