Benim 3 cu gebeliğim inşallah hiç beklemiyordum olmacgini dedim adet oluyumda hemn gidiyim spiral taktırdım diye düşünürken sürekli bı mide bulantısı snra testte hemn gözüktü inanmadım kan verdim şuan hala inanmıyorum ama ultrasonda görürsem belki😂 bide su kolye testi yapıyorlar cinsiyet tahminini doğru çıkan varmı ileri geri giderse erkekk yuvarlak cizerse kız dmkmis ben denedim bir oğlan bı kız 3 cusude kız çıktı ikisi doğru çıktı ama bilemiyorum yapan varmı şimdi diceksiniz cinsiyet ne alaka biz kadınlar hemn gebeligimizi ogrnince cinsiyet tahmini için merak ediyoruz önce sağlık tabiki ama merak işte sağlıklı olsunlar bebislerimjz sağlıkla kucagimiza alalım inşallah hep beraber