Kızlar bat bugün hala olmadım hafif adet olacak gibi bel ağrısı kaşık ağrısı hafif var ve beyaz sarı gibi su gibi akıntı geliyor ilk kez adet günü böyle bir akıntı yaşıyorum iltihap değildir bence çünkü kaşıntı yanma yok iki üç gündür bu şekilde yoğun adetim de ilk kez gecikti yarın da olmazsam test öyle yapayım hayal kırıklılığına uğramamak için diyorum ama bu şekilde hamile olduğunu öğrenen var mı