Mother123 Doğumun 2.ayindan sonra saç dökülmelerim başladı (vitaminlerim normal) avuç avuç dökülüyor resmen ,saçımı açık şekilde kullanamiyorum
lilii4 Mother123 embeauty şampuan var trendyolda ben bayağı zamandır kullanıyorum durdurdu saç dökülmemi tavsiye ederim
dilaradoyan Mother123 emzirme dönemi saç dökülmesi çok sık görülüyor. Değerleriniz normalse biraz daha sabır diyeceğim sadece düzeliyor yani azalıyor dökülme başka önerim yok bende işe yarayan bi yöntem olmadı çünkü zamanla düzeldi ☺️
dilaradoyan Mother123 kişiden kişiye değişir tabi kızım 2-3ay civarı çok yoğun dökülüyordu bende 6ayında pik yaptı, kızım yaşındayken de dökülme azalmaya başladı sonra düzeldi