seyma0661 Kızlar elyaf yorganımda sarı lekeler oluşmuş makineme sığıyor atsam bişey olur mu? Hangi programa atmalıyım bide
Talentedmom seyma0661 yorgan seçeneğine atabilirsin yoksa hassas programa atabilirsin ama dikkat et çok ağır gelirse atma bir de ıslanacak makinenin fazla alıyor olması lazım inceyse sıkıntımolmaz ben atıyorum
Nilayy95 seyma0661 ben genelde mix de yıkıyorum 40 dereceye getiriyorum. 1,5 saatlik program olabilir
Minnakpopus seyma0661 ben hassaa veya yün programında yıkıyorum canım zaten 30 derece onlar. En düşük ayarda yıka bişe olmaz inşallah
biranne_birbebek seyma0661 ben çift kişilik yorganımızı yıkıyorum hiç bozulma yaşamadım. Yorgan programı var ona atıyorum, sizde o yoksa hassas veya elde yıkamaya atabilirsiniz.