Canım biz otomatikte aldık manuelde bizim bebeğimiz sevmedi neler yaptım ettim sevmedi şuan 5 aylık hala sevmiyor kaldırdık . Arkadaşımda farklı modelini aldı ondada denedik onuda sevmedi arkadaşımın bebeğide sevmedi yani anlamadık bizde bebekten bebeğe değişiyor koyunca ikiside ağlıyor uyurken koyuyoruz uyanıyor garip bence ucuz modellerinden al belki sevmez satarsın dolap uygulamasından seversede kullanırsın hepsi aynı Moms4 almıycaksan tabi diğer markalardan bahsedıyorum