Kızlaaar ben elendim 38+3 zorunlu sezaryen oldum çatım dardı ve iyiki öyle olmuş çok kordon dolanmıştı bir de gebelik şekeri vs derken çok şükür sağlıkla aldım kucağıma bugün 6. Günüm adapte olmaya çalışıyoruz bebişle birbirimize sizde durumlar nasıl