rmysanur0919 şuan erken bence 37 de başlayın ben çok çabaladım normal doğurmak için kurban bayramına denk gelmesin diye tam kurban bayramından bir gün önce doktor artık almamız gerek dedi o gün sancım çıktı epey ama artık iş işten geçmişti imzalamıştım sezaryen kağıtlarını saatim bile belliydi🥹 ama bir gün sonra kesin doğururdum merdiven inip çıktım hurma yeme dedi doktorum onu dinledim ananas yedim her gece yürüdüm sancım geldikçe çömeldim işe yaramış ama bayram çoktan gelmişti 🥹