Patiseverana Kızlar merhaba elelenin ürünleri nasıl sizce otomatik sallanan beşik, otomatik sallanan ana kucağı vb gibi. Bir de yoykonun travel sistem bebek arabası . Kullanalar var mı? ♥️
BelisMelis41 Patiseverana elelenın beşiğini aldım ben 6in1 olması lazım henuz kullanmaya baslamadım ama epey buyuk xl yazıyordu
Mrscakir Patiseverana biz elelenin beşiğini ve bebek arabasını kullanıyoruz, henüz 1 aydır aktif kullanıyoruz şuanlık gayet memnunuz ☺️
BelisMelis41 Patiseverana bence gayet saglammcokta guzel cok memnunıyet okudum bende o yuzden tercıh ettm kucuk sepet gibi birşeyi var hatta onuda bır sure oturma odasına getırır orda yatırırm dıye dusundumde tercıh ettım aslında. Cunku besık kendısı cok buyuk kapanmadan kapılardan gecmıyor
Mrscakir Patiseverana beşik anne yanı park yatak madre diye geçiyor, bebek arabası plane 2 diye geçiyor. Şuan ikisinden de çok memnunuz gayet kaliteliler ama dediğim gibi uzun süreli bi kullanım değil bizimkisi 1 aylık henüz ☺️ uzun süreli kullanımda nasıl olur deneyimleyeceğiz 😬
Mrscakir Patiseverana biz kendi yerinden aldık, internetten sipariş vermedik. İstanbuldaysanız gidip görebilirsiniz o zaman içinize daha iyi siner ☺️
Patiseverana Mrscakir ben de mayıs givi almayı düşünüyorum araştırma yapıyorum da fiyatları diğer firmalara göre daha uygun geldi merak ettim teşekkür ederim. İstanbuldayım gidip bakayım inşallah 🌺
Sazenin Mrscakir canım plane bebek arabasından memnun musun bende almayı düşünüyorum da bebeğim 8 aylık travel artık çok yoruyor
Patiseverana BelisMelis41 yine de teşekkür ederim park yatakla otomatik beşik arasındayım ama bakalım 😃