Hasretim56 Kizlar tsh degerim 15 cikinca tekrar test verdim ve 86 cikti goslerime inanamadim bu durumu yasayan varmi napicam bilmiyorum gebelik dusunuyordum ama suan sagligima dustum bu nedir basindan gecen varmi lutfen cevap yazin
Ayshababy Hasretim56 bu değerlen hamile kalmak zor canım hata kalsan bile tehlikeli ilaça başlatmaları gerek kist var mi diye bakılması lazım inşallah hemen değerlerin düşer benim 4.76 düştü sizin çok yüksek
Parinas Hasretim56 normal değil. Derhal dahiliyeye randevu alıp gidin gerekli testleri yapsınlar. Sağlık ocağında yüksek çıkıyor diycem ama bu öyle böyle değil malesef çok yüksek. İnşallah önemli bişey yoktur çok geçmiş olsun
Hasretim56 mrp2023 86 evet 1000 kere teste baktim inanamadim napicam ben gereckten şok icindeyim 1 hafta once 15 di birden 86 olmus
Parinas Hasretim56 bi acile gidin isterseniz. Uzman nöbetçi doktor oluyor belki damardan baskılayıcı bi ilaç verirler ya da tekrar bakılır emin olmak adına. Belki cihazlarla alakalı bi sıkıntı vardır. İki sonuçta da aynı yerde mi verildi
mrp2023 Hasretim56 anladım cok geçmiş olsun inşallah laboratuvar hatası falandır hani sizde bişey yoktur
Hasretim56 Parinas korktum simdi bu saate acile gidiyorum damarlarimi ne baskiliyor olabilir ne demek bu dediniz anlamadim
Parinas Hasretim56 anladım. İnşallah cihaz hatasıdır diyecektim ama farklı yerlerdeyse öyle de olmaz sanırım. Hakkınızda hayırlısı olsun ne diyeyim
Pinarpa Panik yapmana gerek yok . Değerin çok yüksek evet ama tiroid değerleri ilaçlarla çok kolay kontrol altına alınıyor. Bence hemen bi endokrinkloji doktoruna görün
tugces87 Pinarpa ben de tam böyle yazacaktım tsh kolay düşürülebilen bir hormon 86 duymamıştım hiç ama ilaçla düşürülür bir şekilde bence de
Mercan0652 Hasretim56 canım sonucunu buraya atar mısın bence yanlış baktın bu mümkün olamaz sanki ya bi belirti verir en azından o kadar yüksekse ne biliyim 8.6 falandır bence panik yapma daha çok yükselir yoksa
gezentianne Esesta Bir ekran yükler misin yanlışın var 86 diye bir değer yok panik yapma Ayy ne çok biliyosunuz gerçektennnn😃😃 Hayatında 4-5-6 yı duyup tsh yüksek sanıyorsunuz o kadar eminsiniz ki bir de postu açan hanımefendi kendini dünyada tek sanmış tsh ı böyle çıkan..Hastalıklar bu değerde çıkar gayet.. @Mercan0652 @Bzkrt Esesta @bgndgd