smsmzyc Allah hepimize kolay doğum nasip etsin arkadaşlar gerçekten son günler artık dayanılmaz oluyor vakit geçmek bilmiyor 🤦🏻♀️
Beriliko smsmzyc benimde aynı sancı yok suyu iyi beklicez dedi pzt çatı muayenesi yapıcak belki diyorum ondan sonra sancım gelir
BetlAkdenizKaymak Beriliko 39+1 im doktor 37 ve 38+6 da çatı muayenesi yaptı nst de düzensiz sancılarım çıktı 80 90 larda rahimde açılma yok yumuşama var dedi ama hala ne gelen var ne giden
Beriliko BetlAkdenizKaymak benim 2.doğum biraz oyüzden ümiyliyim bide bikaç gündür iyice baskı yapıyo belki açılma başlamıştır diyorum
BetlAkdenizKaymak Beriliko İkinci daha farklı olabilir hayırlısıyla inşallah yavrularımızı kucağımıza alırız