caglaoztrk 36 haftalıkken 2400 olan bebişimiz 37.haftasında 2400 olarak doğdu. Hastaneden 2360 kiloyla ayrıldık. 5 gün geçtikten sonra kilosu 240gram düşerse küveze alıyorlarmış. Şu an sütüm fazla yok mamayla destekliyoruz sizce o kadar kilo kaybı olur mu?
Cicekanne0207 Saat başı iş emzirin allahın izniyle hem sütünüz artmış olur hemde bebiş çok güzel toparlar mama ile desteklediğiniz içinde kilo vereceğini sanmıyorum içinizi ferah tutun ☺️