Mummy20 Gebelik haftamdayım kızlar, el ayak yüzümde ödem oldu tansiyonumda 13e 8 gibi sınırın biraz altında, yaşayan varmı bu durumu?
Beybyi Mummy20 evet benimde bı anda 36 haftamda ödem topladı ayaklarım sis yüz el bacak şiş şimdi 36+5 im ve kendimi rahatsız hissediyorum
Mervecimmm Mummy20 38+1’im şimdiye kadar hiç ödem olmamıştı ama ben de 2 gündür çok olmasa da biraz ödem hissediyorum ellerimde falan , ayaklarım da yere basınca acımaya başladı.cuma günü doğum var. Az kaldığı için çok sıkıntı etmiyorum.
Kuumsaal77 Mummy20 bende ödem olmaz sanıyordum ama oldu 🥲 ayak bileğim ve burnum çok şişti kendimi çok çirkin görüyorum ve daha 34. Haftamdaym 🥲
Kuumsaal77 Rmys0 tuzlu yağlı gıdalardan uzak durmak lazım. Özellikle tuz tüketimini en aza indirdim ben ama yinede oluyor