Bussraefe
Kızlar bu gece 40+4 oluyoruz. Nst de biraz sancım çıkıyor ama dogum için yetersiz. Kasıklarımda belimde adet sancısı gibi sancılar giriyor. Doktorum haftaya perşembeye kadar kendi sancılarını Bekleyelim eğer doğum olmazsa perşembe günü suni ile doğumu başlatalım dedi. Suni sancıya gerek kalmadan kendi açılmamın sancılarımın artması için neler yapabilirim acaba ? Önerileniz neler hanımlar yardımcı olur musunuz.