Merveli22 Tam 38 haftada alıcak doktor bir sorun olmaz inşallah 11 martta doğuracağım bakalım nasıl olacak süreç ☺️
Loveyaniask Merveli22 uygulamaya göre 12 mart ama ben 11 inde gelsin çok istiyorum annemin doğum gününe gelsin ,normal olucagi için hiç belli olmuyor🌸
Merveli22 Loveyaniask ya bende 12 Mart istemiştim babamın doğum gününe denk gelsin dye ama doktor kabul etmedi 😔 sağlıkla gelsin miniklerimiz
Tazeanneveminikleri Merveyzcc öyle miii çok güzel 🥹 ilk mi sizinki acaba? Ve kaçıncı haftada oluyorsunuz? İnşallah tüm annişlere sağlıcakla kucağımıza almak nasip olsun
Tazeanneveminikleri Merveyzcc benim ikinci gebelik kuzum. Maşallah subhanallah. Hayırlı evlat olsun inşallah. Bizim de 1 günle farklı 🫣 38+3. İlk bebişim erkek, bu kız nasipse 🌸