Umutlar Zhlcnr canım iğneyi eğer çok derine itersen morartır uzun zamandır bende yanlış kullanıp kendimi morartmışım. Sadece iğnenin ucunu birazcık itip deri altına kabarıklık yapacak şekilde vurulması gerekiyormuş. Şu anda hiç morluğum yok
Zhlcnr Umutlar doktor öyle gosterınce bende öyle yaptım hep canım dediğin gıbı deneyım bırde çok teşekkür ederım
Zhlcnr petitehatunn aynen suan donusumlu yapıyorım canım kol göbek atmaması zorluyor benı 🤣 zaten suan pıyasada oksapar bulunuyor sadece dıgerlerı çok zor
Zeydo Zhlcnr bende bir eczaneye gittiğimde aynısını söyledi farklı almak istemedim bir kaç yere daha sorarım yoksa doktoruma danışır muadilini alırım diye düşündüm ama gittiğim 2.eczanede vardı ve aldım , canım biraz araştır istersen