Biooil kullandım vücudumda sivilcemsi küçük kızarıklıklar ve aşırı kaşıntı oluştu doktor bırakmamı söyledi, hindistan cevizi yağı aldım sanki bu da kaşınmama engel olmadı gibi, daha çok duş sonrası kaşınıyorum duş jeli kullanmayı da bıraktım şampuanım elidorum yeşili senelerdir onu kullanıyorum. Doktor mustela lierac kullanabilirsin demişti onlar da pahalı geldi bana. Duş sonrası kaşıntıma tek LR aloe via serisinden propolisli krem iyi geldi ama çatlak ve kaşıntı açısından ürünle alakalı herhangi bir bilgilendirme bulamadım sizin kullandığınız ürünler nelerdir duş jeli, şampuan(dökülen ve ince telli saçlarım) çatlak kremi önerilere açığım. 18. Haftadayım duş sonrası kaşıntı yaşayan var mı