Gzemmsvr Kizlar 26+5 haftadayim iç çamaşırım hergun az az ıslanıyor bu durumu yaşayan var mı suyum mu geliyor yoksa bebekten kaynaklı idrar mi kaçırıyor?
Fatmanur12345 Gzemmsvr hamilelikte normal canım 🥰 bende aynı durumu yaşıyorum hatta çok daha fazla olmaya başladı suyum sandım da değilmiş
Mervecimmm Gzemmsvr 38+1’im 2 gün önce kontrolüm vardı. Aynı sorun bende de var doktora söyledim haftan ilerlediği için idrar kaçırıyor olabilirsin dedi. Benim ilk gebeliğimde su azalması olduğu için bu konuda biraz korkum var doktor da bunu biliyor. Çok kafana taktıysan test yapalım dedi. Hemen eşimi medikale gönderdi amnişür diye bir test var onu aldırdı. Eşim testi getirdi doktoe kendisi testi yaptı bana yapması sonuç alması falan toplam 10 dk sürüyor.kaçak çıkmadı şükür 🙏 eğer sen de çok şüpheleniyorsan test yaptırabilirsin su kaçağı ciddi sorunlara sebep olabiliyor çünkü.
4147 Haftadayım günde en az 2-3 kere çamaşır değiştiriyorum. İnan ben de artık suyum mu geliyo acaba diye düşünüyorum ams hep akıntı çıkıyor ☺️
Gzemmsvr 4147 senin son zamanlar masallah benim daha var erkenden böyle olunca tuhaf geldi aman bebeklerimize bsey olmasında çamaşır değiştirmek kolay 😊
4147 Gzemmsvr o haftalarda da oluyordu. Bu kadar çok değildi ama gebeliğin başından beri hep vardı az ya da çok. Beyaz olması zaten sorun değil, yeşil ve sarı olması problem. Son haftalarda artık bildiğin su gibi 😂
Gzemmsvr minikbebegim06 pazartesi gidicem mutlaka yine sormak istedim ama bebeğim kıpır kıpır masallah icerde onda bi sıkıntı yok
Gzemmsvr Mervecimmm teşekkürler inşallah kötü bsey değildir de hafta başında gittim doktora gayet suyum herseyim iyiydi ama sonrasında su gelmeye başladı bakalım pazartesi gidicem ne diycek doktor
dunnobeck Benim de sıvı şeklinde şeffaf-beyaz akıntım var, mantar olduğunu düşünüyorum ben de 27.haftadayım, bu hafta soracağım doktoruma ☹️
Ocak2022 Gzemmsvr hastaneye de gidin tabi ama eczanede sıvı tespit pedleri var onlardan da alabilirsiniz içiniz rahat eder ☺️ amniyon sıvısı mı yoksa idrar, akıntı vs mi o pedlerle belli oluyor
Belinayumay Gzemmsvr akıntıyı önemseyin lütfen.bendede oldu akıntı 38+3 üm hala var ama bi arkadasimin 20 haftalikken oldu rahim kısalığı varmış doğum yaptı.Allah korusun ihmal etmeyin.sag salim kucağınıza alırsınız insallah
Ayshababy 26+4 oldum idrar enfeksiyonum vardi az az ıslanıyordu bu aralar daha çok başladı bebeğimde haraketli ama korkuyorum yarin bi acile giderim
Mervecimmm Miyosss eşim 1.750 tl verdiğini söyledi. Ama araştırılırsa daha uyguna bulunur belki. Bize o an doktor nereyi önerdiyse hemen ordan aldık çünkü
Ayshababy Gzemmsvr bugün gittim canım bebek baş aşağı donmuş artık o yüzden baskı yaptı için az az idrar geliyormuş dedi doktor su için test yaptı suyum değil ultrasondada baktı belki bebeğin baş aşağı donmuştur seninde