hulya_1919 Kızlar oğluşuma isim önerisi arıyorum ilk oğlumun ismi Metehan 2 isim arasında kaldım ama bunlar dışında da öneri alabilirim
nebakiyonkomikmi hulya_1919 bende Metehan koyucam nasipse ahahahaha Metehan batuhan uyumlu sanki ikisi
Batbet88 hulya_1919 bence pek de uyum aramayın benim ilk oğlum Batuhan ikincisi Kutay herkes Metehan koymamızı bekledi ama tekerleme gibi olsun istemedik
hulya_1919 Batbet88 evet bende uyum aramıyorum gerçekten komik oluyor ya tekerleme gibi ama isimde bulamıyorum hiç bir erkek ismi kendime yakın gelmiyor
Batbet88 hulya_1919 Barlas ismi de çok hoşuma gitmişti eşime beğendire medim Balamir Kubilay bunlar da güzel bnce